Zwroty


1. ADRES ZWROTU

PAKER S.C.
UL. TUSZYŃSKA 84
95-030 RZGÓW 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Koszt w przypadku zwrotu towaru pokrywa Kupujący.

2. PROCES ZWROTU

- dołącz do paczki paragon, jest on podstawą do uwzględnienia zwrotu
- zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne etykiety przypięte do odzieży
- dołącz do wnętrza paczki podstawowe dane imię i nazwisko/ nr zamówienia/ telefon kontaktowy/ nr konta bankowego w przypadku płatności pobraniowej

3. WYMIANA

Produkt może zostać wymieniony na ten sam model, w innym kolorze lub rozmiarze. Po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności.
Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod nr tel: 42 227 80 90. 

4. ZWROT PIENIĘDZY

Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy czym termin ten może się wydłużyć do czasu otrzymania przez nas zwracanej rzeczy z powrotem lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania. Dokonujemy go na konto bankowe, które zostało podane w informacji zwrotnej lub za pomocą PAYU. 

5. CZAS

Odstąpienie od umowy musi nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki.

Reklamacje dotyczące Towarów

1. Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru dokonać jego sprawdzenia w obecności kuriera i wnieść kurierowi zastrzeżenia odnośnie dostarczonego towaru oraz w ciągu 6 godzin poinformować Sklep mailowo o stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą leżeć po stronie Sklepu z obowiązkiem wykonania i przesłania stosownej dokumentacji fotograficznej pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają Sklepu.

2. Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.

3. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub dotyczące zakupionych towarów można składać pisemnie na adres Sprzedawcy podany powyżej lub mailowo na następujący adres e-mail: paker.office@gmail.com

4. W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), dane kontaktowe Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona

6. Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

7. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić  na adresy podane powyżej Sprzedawcę  o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. W zgłoszeniu Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdego zgłoszenia w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy zgłoszenie zostanie rozpatrzona.

Produkt dodany do ulubionych

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej